5% הנחה למזמינים באתר | משלוחים עד הבית

בייבי גיפט

המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך קניה באתר
לסל קניות

שאלות נפוצות

איך אוכל לדעת מהם עלויות המשלוחים לכל מוצר?

זה מאוד פשוט: אנו לא גובים דמי משלוח נוספים למשלוח מארזים בתוך הארץ. כל המחירים כוללים מע”מ ומשלוח מהיר עם שליח.
תוספת תשלום עבור המשלוח קיימת רק במשלוח מארזים לחו”ל ובמשלוח הזמנות שמתחת לסכום המינימלי (150 ש”ח) שבהן תחול תוספת למשלוח בדואר רשום. ניתן בנוסף לבחור ב”איסוף עצמאי” ולתאם איתנו הגעה לאיסוף המוצרים ללא תוספת בדמי משלוח.

אתם מבצעים משלוחים בימי שישי?

כן, אך רק במרכז הארץ והשרון (באזורי חיוג 03 ו-09) ורק אם ההזמנות התקבלו ביום חמישי או ביום שישי לפני השעה 11:00 בבוקר.
אין באפשרותינו להציע משלוחים בימי שישי לאזור הצפון, הדרום, ירושלים והערבה. הם יוכלו להמסר רק ביום ראשון.

אני צריך משלוח מהיום להיום, האם זה אפשרי?

כל ההזמנות שמתקבלות במהלך השבוע עד השעה 13:00 ובימי שישי עד השעה 11:00 יימסרו באותו היום במרכז הארץ והשרון (באזורי חיוג 03 ו-09).
בדרך כלל זה לא מתאפשר לנו להציע משלוחים דחופים ”מהיום להיום” לאזורים מרוחקים (הצפון, הדרום, ירושלים והערבה), אך אנו ממליצים לכם ליצור עימנו קשר בטלפון 1700-503-803 או למתקשרים מחו”ל 072-2326033 על מנת לקבל פרטים נוספים על אפשרות של משלוח VIP בתוספת תשלום.

איך אדע מתי המשלוח נמסר ביעד והכל בסדר?

חשוב מאוד בזמן ביצוע ההזמנה באתר למסור לנו את מספר הטלפון הסלולרי בו תהיו זמינים. אנו נדאג לשלוח לכם SMS עם אישור קבלת ההזמנה בזמן אמת.

למה עליי להעדיף לקנות אצלכם ולא אצל חנות מתנות אחרת?

כדאי לכם מאוד להעדיף אותנו על פני חנויות אחרות מכמה סיבות טובות:

  • כל המוצרים והשירות שלנו הם מצויינים ללא יוצא מן הכלל. תאמינו לנו… אין עוד כזה דבר בארץ. אנו עובדים מאוד קשה בשביל לשמח את הלקוחות שלנו. שביעות הרצון של לקוח היא המטרה העיקרית שלנו.

  • השירות שלנו הכי טוב והמחירים של המוצרים שלנו כוללים כבר את עלויות המשלוח עם שליח עד כתובת מקבל המתנה.

  • אנחנו מאמינים שחווית הקנייה מתחילה באתר ומסתיימת בעת פתיחת החבילה אצל מקבל המתנה. כולנו יודעים כמה כייף לקבל מתנות ובעיקר כמה זה כייף כשזה בא בהפתעה…

  • איכות זאת לא מילה גסה! אנו מוכרים את המוצרים הכי איכותיים שיש. הכל איכותי, הכל תקני, הכל בריא לגוף ולנפש.

  • אצלנו האבטחה היא כפולה. כל עמודי האתר הדורשים הכנסת פרטי לקוח הינם מאובטחים ומוצפנים עם SSL עם מפתח הצפנה של 256bit שנחשב לבטוח ביותר בעולם. ובנוסף כל פרטי התשלומים מעוברים ישירות אל חברת הסליקה של כרטיסי האשראי, כך שלא מאוחסנים אצלנו פרטי תשלום של לקוחותינו לעולם.

  • אנו נותנים אחריות מלאה בכל קנייה, ואם המוצר שנשלח אינו מוצא חן בעיניי מקבל המתנה מכל סיבה שהיא, כל עוד לא אריזתו לא נפתחה ניתן לבקש אישור החזרה ולשלוח אותו אלינו, בלי שאלות ובלי הסברים. נציגנו ישמחו ללוות אתכם בבחירת המתנה המושלמת.

  • אנו  כאן בשבילכם! ניתן לפנות אלינו בטלפון ובמייל בכל ימות השבוע (למעט שבת)
ממה מורכבות הקומות של העוגות חיתולים?

כל המארזים שלנו מורכבים מפריטים איכותיים ושימושיים לאמא ולתינוק. הפריטים מגולגלים ומקופלים בדרכים מאוד יצירתיות המאפשרים לנו להרכיב מתנות מרהיבות ושימושיות.
עוגות קומותיים ותלת-קומות מורכבות לרב ממגבות, שמיכות, חיתולי בד ופריטי טקסטיל המכופלים בצורה מאוד אסטטית בדרך שיהיה קל מאוד לפרק את החבילה ולגלות בה עוד ועוד פריטים חמודים.

האם ניתן לקנות מוצרים מסויימים בצורה בודדת בלי המארז?

כן. ניתן להזמין אצלנו גם את הפריטים מקטגורית ”תוספות למתנות”. בהזמנות שמתחת לסכום 150 ש”ח יש לבחור באיסוף עצמי או במשלוח בדואר רשום בתוספת תשלום.

האם קיים מינימום להזמנה באתר לקבלת משלוח חינם?

מינימום הזמנה עם שליח הינו 150 ש”ח. אם עלות המוצר שמעוניינים לרכוש הוא פחות מסכום המינימום, ניתן לקבלו באמצעות משלוח בדואר רשום בתוספת תשלום. פרטים נוספים בעמוד המשלוחים.

האם תוכלו להרכיב לי מארז עם מוצרים אחרים או מארז שונה ממה שקיים באתר?

בהחלט כן, רק אצלנו קיים מודול הרכת מתנה עם כל הפריטים לבחירתכם. תוכלו להרכיב את המארזים שתרצו בתקציב שלכם ואנו נרכיב ונארוז אותם בצורה יפה ומרשימה.

מה זה בדיוק "הרשמה לאתר לצורך סיום קנייה"?

תהליך הקנייה באתר הוא פשוט ומהיר. לקוחות חוזרים שנרשמו כבר לאתר זוכים לסיום תהליך קנייה מהיר עוד יותר. ההרשמה לאתר מאפשרת לנו לשמור את הפרטי הלקוח ופרטי ההזמנה. בדרך זו הלקוח יכול לשוב אל האתר במועד מאוחר יותר ולצפות בהזמנה שלו, לעקוב אחר ההזמנה, לחזור לבצע הזמנות שהזמין בעבר וכו’. בנוסף, לקוחות רשומים נהנים מסיום קנייה מהיר כאמור, מפני שטופס מילוי הפרטים בדף התשלום יתמלא באופן אוטומטי עם פרטי הלקוח והכתובת למשלוח.

האם זה בטוח לקנות בחנות שלכם אונליין?

זה הכי בטוח והכי דיסקרטי שאפשר.
אנחנו מקפדים מאוד על הביטחון והדיסקרטיות של כל הגולשים באתר והלקוחות שלנו. בנוסף, כל תהליך הקנייה באתר והתשלום נעשה באמצעות תקשורת מאובטחת עם תעודת אבטחה ברמה של 256bit מול חברת הסליקה ישירות ושום פרטי תשלום לא מאוחסנים בשרת שלנו לעולם.

האם יש לכם מועדון לקוחות המציע הנחות?

בהחלט כן. מפעם לפעם אנחנו שולחים ללקוחות שנרשמו וקנו באתר שלנו מבצעים וקופוני הנחה מיוחדים לחברי המועדון וחבריהם. בדרך זו אנחנו מפנקים את הלקוחות שלנו ומזמינים אותם גם להמליץ עלינו לחברים שלהם.
ההרשמה למועדון הלקוחות באתר היא חינם והיא כרוכה בביצוע הזמנה ראשונה באתר בלבד.

האם ניתן לשלם ללא כרטיס אשראי?

בהחלט כן! אם אין לכם כרטיס אשראי זמין תוכלו לשלם באמצעות חשבון PayPal או לבצע העברה בנקאית. לקבלת פרטים נוספים אנא פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר. תודה!

איך אני מבצע מעקב אחר ההזמנה?

המעקב אחר המשלוחים אצלנו הוא נח ופשוט וחשוב לנו מאוד שהלקוח יהיה מעודכן בכל שלבי המשלוח. באמצעות דף מעקב ההזמנות ניתן בקלות לראות את סטטוס ההזמנה שלכם. מייד לאחר שהמשלוח ייתקבל אצל מקבל המתנה בכתובת שבחרתם, אתם תקבלו הודעה במסרון SMS עם התראה על מסירת המתנה.

איפה אני מוצא את מספר ההזמנה שלי?

מספר ההזמנה שלכם נשלח אליכם ביום שביצעתם את ההזמנה באמצעות המייל. בדף החשבון שלי תוכלו להכנס עם שם המשתמש/מייל וסיסמא שקבעתם בעת התשלום, שם תוכלו לראות את רשימת כל ההזמנות הקודמות והפירוט של כל אחת מהן.

שמירת הפרטיות - האם שמרתם את פרטיי האישיים?

אנו שומרים את פרטי הלקוח בלבד ואין לנו שום מאגר של פרטי תשלום מכיוון שהאתר שלנו מאובטח ומאפשר תשלום מוצפן ומאובטח ישירות אצל חברת הסליקה. את פרטי הלקוחות החלקיים אנו שומרים במאגר לא מקוון כדי לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלנו, אך מאגר זה אינו זמין באינטרנט ולא ניתן לגשת אליו. אנו לא משתפים את המידע הזה עם צדדים שלישיים. הפרטים היחידים אשר נישמרים אצלנו הם הכרחיים על מנת לתת שירות מצויין ללקוח. אנו משוכנעים שללקוח מגיעה 100% דיסקרטיות ולכן מקפידים מאוד לשמור את מאגר כלל לקוחותנו במקום בטוח.

האם אני יכול לבצע הזמנה חוזרת להזמנה אשר ביצעתי אצלכם בעבר?

כן, אך רק במידה והמוצר עדיין קיים במלאי. בכל מקרה, ניתן לחזור על הזמנות אשר בוצעו בעבר באתר שלנו, אך פרטי התשלום יצטרכו להמסר שוב, מפני שפרטי התשלום אינם נשמרים לעולם.

מתי המשלוחים מתקבלים אם הזמנתי היום?

זמן הגעת המוצרים שהוזמנו באתר ונשלחו באמצעות שליח מטעמנו משתנה מאוד מכתובת לכתובת. בנוסף לעיתים גם ישנם עיכובים בלתי מתוכננים במשלוחים לאזורים מרוחקים או בזמן חגים וסופי שבוע. 99% מהמשלוחים שלנו מגיעים ליעדם באותו היום או ביום שלמחרת ביצוע ההזמנה. פרטים נוספים מפורסמים בעמוד משלוחים וזמני מסירה.

האם ניתן לבטל או לשנות הזמנה שביצעתי באתר?

בהחלט כן! אנחנו כאן כדי לשמח אתכם עם מוצרים מעולים שיש סיכוי גבוה מאוד שתתאהבו בהם ממבט ראשון! אבל אם מכל סיבה שהיא אתם חשים שחלה טעות בהזמנה, אנא פנו אלינו ונשמח לשנות, לבטל או להוסיף דברים נוספים להזמנה שלכם! אך נסו לעשות זאת מיד אחרי ביצוע ההזמנה, הרי שאם המשלוח כבר יצא עם שליח לדרכו, לא נוכל לבצע שום שינוי להזמנה.

מה קורה אם המתנה שקניתי אינה לשביעות רצון מקבל המתנה?

אם קרה שהמארז שרכשתם באתר לא היה לשביעות רצון מקבל/ת המתנה או במקרים של כפילות במתנות, כל עוד אריזתם המקורית לא נפתחה כלל, תוכלו לפנות אלינו ולבקש לתאם החזרה או החלפת המוצר בדגם או במוצר אחר. ניתן לעשות זאת במהלך 14 הימים הראשונים שלאחר קבלת המוצר.
מוצרים פגומים או תקולים עשויים להיות במסגרת אחריות של היצרן, ובמקרה זה נשמח לשלחם בחזרה ליצרן ובהתאם לקבלת אישור היצרן, לספק לכם מוצר תקין חדש.

גם לכם יש שאלה?
כתבו לנו ונחזיר לכם תשובה בהקדם